onsdag 18 december 2013

Återvinna och återanvända och återbruk:)

Scrappbooking är för många av oss ett sätt att koppla av och från början handlade Scrappbooking mesta dels att samla recept och upplevelser i en bok och man dekorerade med enkla band och knappar och enkla torkade blommor , tidningspapper man hade hemma . Det var återbruk på hög nivå då man inte konsumerade på samma sätt som vi gör i dag . Och visst jag ÄLskar allt som finns i roxshoppen och älskar använda det på allt jag gör :) för även om det är nytt så är det en härlig känsla över gammalt :) unikt är ett ord jag ofta säger i samma mening som jag berättar om Anna-Lena och Roxstamps :)

Det har blivit fler tavlor här hemma , många ges som årets julklapp och det är mer än tacksamt att se mottagarna så glada .


En tavla med årets syskonfoto :) 
Charms och dekorationer och blommor färg sprejade med sprejfärger från mina recept som du hittar här ( http://roxstamps.blogspot.se/2013/12/mixedmedia-tavla-med-egen-gjorda.html?m=1 ). Sen är charmsen målade med vit färg. 







Denna tavla fick jag temat 
- BLÅ , VIT , BRUN & NATUR -

Så här blev resultatet (ovan) 
Jag har även där använt mig av charms som är målade med akrylfärg samt sprayat och duttat med pasta :) återanvända lampor från sdventsljusstaken .

Hoppas ni alla hinner pyssla och mysa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar