lördag 28 december 2013

Almanacka 2014

God fortsättning alla ROXstampsläsare, hoppas ni har haft en fantastisk jul helg. Nu närmar vi oss 2014 med stormsteg. Jag hoppas att ni har sett de fina Almanacksfilerna som Anna-Lena har gjort, för 5:- kan du köpa filen och skriva ut hur många ex du vill, filerna hittar du här.

Jag har valt att klippa mitt ark och ha en månad på varje sida. Så, så här har jag gjort;








Sen måste jag erkänna att jag totalt glömde bort att fota detta projekt när jag BIA'ade ihop det med en fram och en baksida.  Eftersom jag satte ihop den med spiral så kunde jag inte dekorera den med något utstickande. Så jag valde att hålla den enkel och ren.

Jag hoppas att min mormoruppskattade denna som julklapp tillsammans med tändsticksasken som jag gjorde för ett par veckor sedan.  Glöm nu inte att gå in i shopen och handla almanackor, du har någon dag på dig till det är 2014 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar