lördag 22 juni 2013

Tryllekort

Vad det här kortet heter på svenska vet jag inte, men på norska kallas det för "tryllekort".

Mottagaren gillar änglar, musik och djur (fjäril är ett djur, eller hur?! *S*), dessutom skulle kortet gå i syrénlila, ville beställaren.

Rosor hittar du såklart i butiken.

 Flikarna i kortets kanter kan man vika ut och då kan kortet stå för sig själv, så här.

 På kortets insida finns en bild på mottagarens barnbarn, helt enligt beställarens önskemål igen.

Här har jag använt den superläckra grattisdien. Jag har stansat ut den två gånger i olika färger och får då en fin skuggeffekt.

Jag har täckt kortets baksida med mönsterpapper också. Och såklart signerat kortet med min personliga raggsockastämpel, vari jag har maskat en bit av en grattisbiljett.

Ha en bra dag!


1 kommentar: