onsdag 26 juni 2013

Använda spillpapper

Visst är det så att ni också får en massa papper över efter era olika projekt? Själv är jag av den sorten som inte kan slänga i stort sett någonting alls, vilket innebär att mina spillpapperslådor är ganska så överfulla för det mesta.

Här har jag använt mej av en del sådant spill. Inte för att det märks i högarna, precis, fem smala små bitar under motivet, som jag hittade på internet. Men det känns iallafall bra att få användning för sina rester!

Grattisstämpeln längst ner tillhör mina favoriter, så otroligt användbar.

Insidan. Namnet har jag stansat ut med ett Quickutz-alfabet och till höger finns en skrivruta med den här grattisstämpeln.

Baksidan är precis som vanligt, min personliga raggsockastämpel och en bit av en biljett inmaskad i mitten.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar