tisdag 22 januari 2013

Grattis i rosa

Hej på er.
Jag hoppas ni har det finfint och håller på med något riktigt kul pyssel. För ett tag sedan så fick jag en beställning på ett kort till en tjej som skulle fylla år. Jag brukar alltid fråga dom som beställer kortet om dom vill ha någon speciell färg eller om den som skall få kortet har några speciella intressen eller liknande. Killen som beställde detta kortet beskrev Ida som en musikälskande rosa känslosam chokladfantast som gillar änglar vilket resulterade i detta kortet.




Stämplarna jag använt är "Förlåt-pussas-älska-skratta" och "Hjärtliga gratulationer", på mina två tags har jag "Roligare än ett mail" och "Choklad är också mat". Baksidan av kortet pryds av min personliga Raggsockastämpel.



Önskar er en fin dag, var rädda om er. Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar