torsdag 24 januari 2013

Bröllopskort

Hej igen!
Under hösten fick jag äran att göra några bröllopskort på beställning vilket är ett av mina favoritkort och sedan är det alltid kul för beställaren av kortet att kunna ge bort något som liksom "sticker ut" på presentbordet. Jag valde att göra en ganska enkel design fast på ett tjockare kort och både beställaren och brudparet var nöjda så det känns bra. Nu hoppas jag att jag kan inspirera er med detta lilla kort också.


På framsidan så ser ni "Biljett-Lycka till", ett sidenband, en liten nyckelcharm och halvpärlor från ROX.





När man öppnat upp kortet så hittar man ett litet apotek visst är dom söta små apoteksburkarna kul att ha med? Jag har också en "Personlig biljettstämpel" som jag gjort på ROX, älskar att man kan välja sin egen text på stämpeln. Ni ser också ett sött "pärlhjärta" och dessa finns till superbra priser i butiken.


På baksidan finns min personliga Raggsockastämpel.
Hoppas ni får chansen att göra många bröllopskort för det är verkligen jättekul. Kram på er.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar