onsdag 26 september 2012

50 år

Ett kort till en blivande 50-åring som är intresserad av att resa. En biljett på kortet är såklart självskriven!

Jubilaren jobbar med fotvård och även om de här charmsen i form av små fötter är tänkta till baby-kort så passar de väl alldeles utmärkt här?!

Och... jag tror inte att jag gör ett enda kort nuförtiden, som inte har en halvpärla lite här och där. Här är några gröna instoppade i blomsterarrangemanget.
Att hon gillar att sjunga fick mej att göra en liten rulle av notpapper och låta den gömma sej litegrann bland blommorna.

Båda texterna på insidan hittar du också i butiken. HÄR finns texten på högersidan och HÄR hittar du grattistexten.

Kortets färger är önskemål från beställaren, som ville att kortet ska gå i 60-tals-stuk; brunt, orange och grönt. Det här randiga pappret på insidan har jag trott att jag aldrig någonsin skulle få någon användning för. Rentav lite fult, har jag tyckt, men jag slänger ju aldrig något så det har fått ligga kvar här i mina gömmor... och här blev det alldeles rätt! *S*

På baksidan har jag som vanligt maskat in en del av motivet från framsidan i min personliga raggsockastämpel.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar