söndag 8 juli 2012

Sommarkort!!!

Hej!
Jag har gjort ett somrigt kort till min Mamma som nyss fyllt år. Några biljettstämplar ser ni på framsidan och jag har använt denna die för att stansa ut dom, jag gillar att man kan välja vilken färg man vil ha på sina biljetter genom att stämpla på olika papper. På insidan ser ni "Att vara stark...." som är en underbar stämpel i perfekt storlek för kort. Några halvpärlor fick vara med tillsammans med en hjärtpin.






På baksidan ser ni min "Raggsockastämpel" Hoppas ni har en fin dag. Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Åhhh sååå himlans fint.
    Mysigt med vimplarna på snöre

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Härligt kort! Och jag håller helt med dej angående biljettstämplarna... jag gillar också att använda dem på olika papper, gärna lite småmönstrat!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni! Ja dom där biljetterna är ju helt enkelt galet beroendeframkallande jag har dom på nästan alla alster numera!!! Kram på er

    SvaraRadera