söndag 1 juli 2012

sista tävlingsbidraget...

här kommer sista tävlingsbidraget:



Inskickat av Annica Lindgren
och så här löd hennes rader:

Blått är väl uppenbart :)

Nytt är både kugghjulen och stämpeln (första alstret med båda :))

Gammalt är papprena och i synnerhet charmen, den har jag haft sen jag började pyssla typ..

Sy fick jag göra för hand med lite bakers twine eftersom symaskinen står UNDERST i högen med saker vi plockat ut ur rummet vi renoverar... :)

 
 
Ha en bra söndag! hoppas vi ses i  Örkellljunga! 

3 kommentarer:

  1. Gillar!
    Vad kul med Sänka skepp, det spelade jag mycket när jag var liten. Härligt etui till spelet!

    SvaraRadera
  2. Snyggt och välarbetat, visst är dom nya kugghjulen superfina! Kram L

    SvaraRadera
  3. Tack! Fast jag kallar det Sänka SLAGskepp, men då protesterar dottern som skulle ha fodralet...:) Så det fick bli Sänka skepp...

    Det har jag också spelat mycket som barn, vi hade låååånga resor till Norrbotten och då var det bra tidsfördriv. Tills vi började slåss om vem som sa vad och hörde vad och vad som var rätt och fel. :)

    SvaraRadera