måndag 4 april 2011

Fleninge!

Fleninge
En fantastiskt rolig lördag som dessutom bjöd på årets första riktiga vårdag. 15 grader + och solsken! Ett härligt gäng gästade Fleninge församlingshem och det var som sagt jättekul! Tack alla! Tävlingar och demos varvades och kreativiteten flödade. Blir det fler gånger så är jag den första i raden att ställa mig upp och räcka upp handen för att få delta som butik igen.

Önskestämplen
Vinnaren och jag har fått kontakt med varandra och arbetet är påbörjat så inom en ganska snar framtid kommer den att gå -tillsammans med en del nya stämplar i produktion. Kul!

DT
Goa Stephi har valt att gå vidare, jag vill tacka henne för all inspiration och glädje samt fina alster som hon gjort i ROX Stamps blogg! Tack Stephi! När var och hur jag tar in ny DT kommer förmodligen längre fram. I första hand kommer det nog bli gäst DT. Så är någon intresserad av att gästa ROX Stamps en månad, anmäl ditt intresse via mail - så får vi se hur det blir.

Ha en riktigt go måndag för det ska jag ha!
Våren är på väg!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar