måndag 28 februari 2011

Tack Oscarsscrappen!

Med nära 60 mil och 8 timmars bilkörning är nu Oscarsscrappen avverkad. Men jisses vad roligt det var! Jag skulle utan tvekan åka dubbelt så långt och dubbelt så länge för att uppleva detta igen. Nu väl hemma igen så är shoppen uppdaterad med 8 nya stämplar och ikväll så blir det ny beställningen igen för att fylla upp mitt sinande lager.Höjdpunkten på träffen var naturligtvis att få träffa mina underbara DT-tjejer, Mio och Nina live.Tack Mio för att vi fick övernatta hos dig! och jag riktar samtidigt ett stort tack även till Stephi som inte kunde vara där men som skickat alster via post. Framåt blickar jag nu på scrapträffen i Fleninge den 2 April, samt att nya artiklar kommer att tas in i shoppen under våren. Visst är det spännande. Gå nu och kolla in de nya stämplarna i shoppen!

Ha en riktigt skön Måndag för det ska jag ha!
//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar