lördag 27 juli 2013

Återigen - små detaljer!

Jag har sagt det förut... ibland behövs det inte så mycket för att lyfta ett helt projekt, må det vara ett kort eller en LO.

Den här layouten är i storleken 12x12" och ganska så enkel i sitt upplägg. Pappret har jag haft länge i mina gömmor och undrat vad i hela friden jag ska ha det till? Det har ett "mönster" som är som ett veckoschema... och plötsligt var det bara helt rätt. För den här LO-n handlar om när Johan med familj var hundvakter åt oss, i just en vecka.

 De små hundbenen i plast är ur mina egna gömmor...

 ... men det här söta hjärtat med texten "Friends"...

 ... och det här snygga, lite större och mycket gedigna hjärtat hittar du i ROX-butiken, båda i kategorin Charms och sen under Hjärtan, såklart. Där finns flera fina varianter av hjärtan, så ta dej en titt, vetja!

Ha en fortsatt helt underbar sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar