söndag 17 februari 2013

Loppis

Idag har jag varit på loppis. Tycker det är ganska kul faktiskt. Dock var det väl inte världens bästa loppis jag hamnade på..ganska utrensat och mycket som inte var något alls att ha. Nåt som jag sällan besöker är väl porslinsavdelningen på loppisar men idag så fick jag ett infall att gå dit o kika.,,,med hem fick jag en udda, lite kantstött men ack så vacker kaffekopp. Guldränderna är borta på sina ställen, och den har säkert släckt mången kaffetörst genom åren.

Väl hemma så började jag med att klistra fast koppen med fatet och sedan var det ju bara att gå lös med lite blommor och blad, halvpärlor och stämpla upp en liten vers. Resultatet? tja en tveklöst ganska söt liten ljuslykta.



1 kommentar:

  1. Snyggt loppis fynd. Det är ju så kul med loppisa. Så myckrt som man kan fixactill lite. S
    Snyggt...

    SvaraRadera