lördag 9 februari 2013

Hurra på din födelsedag

Tilll en fiskeintresserad pappa har jag gjort detta grattiskort. Återigen har jag använt mej av stämpeln Hurra på din födelsedag med hjärta. Den är så bra, passar nästan överallt och snygg är den också!

GlossyAccents på namnet, siffrorna och lite här och där på motivet... glänser lite för mycket på bilden, eftersom jag var tvungen att använda blixt. Lite mer diskret i verkligheten.

På kortets insida har jag till vänster skrivit ute en text med hjälp av datorn och till höger stämplat Grattis det är din dag idag. Just den grattisstämpeln har fått ett litet nytt utseende och har numera en dekorativ krumelur också. Ser ut såhär:


Kortets baksida har förstås mitt signum... min personliga raggsockastämpel med en bit av framsidans motiv inmaskat i mitten.

Är du också sugen på en personlig stämpel? Du vet väl att ROX har ett stort antal snygga sådana stämplar i olika designer? Du hittar dem HÄR.

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar