tisdag 7 juni 2011

Över 100 stämplar!

På Pysseltagens sommarjippo släpptes nya stämplar och det finns nu över hundra stämplar att välja mellan i butiken! En är faktiskt redan slutsåld men kommer hem om ett par dagar så det är "inga kossor på isen".

Sommarjippot var verkligen sommar! Det var så hett. Jag lovar det kändes som 40 grader i tältet stundtals. Men vad gör det när det är så roligt!! Tack alla ni som besökte mig och framförallt Pysseltagen under dessa dagar. Dubbel glädje är det ju naturligtvis också när Goa Mio var på plats, en av ROX Stamps DT samt Erika goa dt för pyssleltagen! (har jag glömt någone? JA! Fick ju även träffa Annlouise - vinnaren av önskestämpeln! Supekul!
...Nu blickar vi framåt mot jippot i augusti och jag lovar - det kommer nya stämplar då också!

Nya varor är beställda från fjärran Östern och denna gången blir det KUSLIGA saker....Mooooaaaaaaaaaah! Är väl här strax innan midsommar hoppas jag!

Passa nu på att fynda organzaband och satinband det går åt fort!

Här kommer lite bilder på de nya stämplarna! Håll till godo!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar