onsdag 8 juni 2011

Lite "Bra att ha pyssel"

Ibland när man ska gå bort eller om man får höra att någon är sjuk, så vill man kanske ge bort något, men det är inte alltid man har tid att sitta just då att scrappa.
Jag har ett litet vitrinskåp där jag lägger "bra att ha pyssel" så när man väl behöver det lite snabbt så finns det att plocka av. Praktiskt kan ni tro.
På detta altrade ljus har jag nyttjat stämplen som ni finner här och den lilla söta nyckel charmen som ni finner till ett helt oslagbart pris här.















Jag har stämplat på en vanlig pappersnäsduk och sedan klippt ut stämpeln.
Lagt den på ljuset och täckt över med bakplåtspapper. Därefter har jag värmt upp det försiktigt med embossingfönen och voila så har man ett über snyggt ljus att ge bort. Enkelt och snabbt.

Kram på er!

Isadory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar