måndag 8 november 2010

Tänka sig, ett julkort till!!!

Ja tänka sig, att jag faktiskt fått till ett julkort till... Nu måste jag nog tro på att lusten tillbaka, hihi...

ÄNTLIGEN!! Och jag som inte ens brukar göra speciellt många julkort, hihi...

Det är inte ofta som jag använder andra färger än traditionella julfärger till mina julkort men detta pappret tyckte jag var så läckert så jag kunde inte motstå!!
Jag har rivit kanterna, fast inte chalkat dem denna gången! En kakservett och så lite blandade dekorationer...

Dessa biljetter är nyinköpta från Pysseltagen och jag blev heeelt förälskad!! Billiga som sjutton och man fick en hel rulle.... Ni kommer få se dem på massor av alster framöver, hihi...
Jag har testat på Quilling och det var riktigt kul! Roligt att kunna prova lite olika tekniker och även kombinera dem med varandra. Inte blev det så dumt heller :) Testa vet ja!!
Här har jag använt en av Rox Stamps nya stämplar - Bara till dig - tänk till så mycket olika saker den passar. På choklad, fina handgjorda alster till goa vänner och till presentpåsar, och till.... Jaja ni fattar vad jag menar ;)
Å materialet? Från Pysseltagen så klart!
Kramis
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar