tisdag 4 juni 2013

Till en 50-åring

Till en undersköterska som fyller 50 år.

 På namnet, som jag stansat ut med ett QK-alfa som jag glömt namnet på, har jag lagt 3D-lack för extra glans och effekt.

 Den underbara grattismedaljongen hittar du HÄR.

Och nog passar det väl med en liten flaska piller till just en undersköterska?! Flaskorna är ursöta och du har dem i kategorin FYND just nu.

På vänster insida finns en text som jag skrivit ut med datorns hjälp och en klocka som får symbolisera tiden som går. Klock-charms i många modeller hittar du HÄR. I ROX Exclusive-sortimentet hittar du en rad lite större och ännu snyggare klockor.

På höger sida finns plats för en hälsning och såklart en grattisstämpel.

Baksidan pryds av min personliga raggsockastämpel samt en bit av en biljett.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar