lördag 5 januari 2013

Trumma med kort

Fick en beställning på ett kort med ficka för pengar eller presentkort, men då jag vet att mottagaren är en ivrig trummis, vars allra största intresse är musik så fick jag lust att göra nåt lite extra. Så istället för ett vanligt kort med ficka, så gjorde jag en liten trumma av en liten burk som det varit Pringles chips i.

Burken har ett lock som går att ta av och där i kan man ju lägga lite av varje, pengar, godis... På trummans utsida har jag använt en passande biljettstämpel och på kortets insida finns dels en bild av 20-åringen och dels plats att skriva sin hälsning under den snygga grattistexten.

På kortets baksida finns givetvis min personliga raggsockastämpel, här med en textstämpel i mitten.

Material:
Biljettstämpel: Du är nr 1
Grattisstämpel Hurra hurra hurra!
Personlig raggsockastämpel
Stämpel: Roligare än ett mail

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar