torsdag 28 juni 2012

Tack kära ni!

Tack för alla gratulationer på min födelsedag! Och den där Cornelia är ju en riktig lurifax - eller hur? När jag kollade min mail på förmiddagen och såg det ena mailet efter det andra såg jag nog mer eller mindre ut som en fågelholk! Kul!

 Ni som vunnit kommer att kontaktas under nästa vecka, och jag kommer i och med det att skicka ut vinsterna.

 Det har kommit in bidrag till tävlingen som avslutas den 30:e.



Något gammalt: Pappret jag använt bakom fotot med texten och bladverket på.
Något nytt: Blommorna är gjorda med en ny Nellie Snellen stans.
Något blått: Lite här och där, men bland annat på fågeln.
Något sytt: Jag hade kvar spillbitar av tyg från tjejernas klänningar som jag sydde till festen. Det var kul att få med ett par bitar av det tyget som minne tycker jag, och detta sydde jag fast på pappret med symaskinen
.

Tack Beatrice för ditt bidrag.

I helgen har pysseltagen.se sitt årliga sommarjippo och jag kommer alltså att befinna mig i Örkelljunga hela helgen! Har ni vägarna förbi så är jippot verkligen värt ett besök, ett stort tält är uppslaget på tomten med massor av varor till fyndpriser..Inger håller på att tömma sitt lager inför en planderad flytt av sin webbshop så - jag säger bara passa på!

Ha en riktigt skön torsdagkväll!

//Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar