torsdag 31 augusti 2017

Vi fortsätter väl lite monokromiskt..

Efter långa arbetsdagar sjunker jag ibland ner vid pysselbordet - bara för att tömma huvudet. Ibland kan jag under arbetsdagens gång gått och funderat på någon teknik eller nåt annat jag skulle vilja prova. Men oftast är det bara för att koppla av och njuta en smula..jag som alla andra pysslare tror jag. Jag fick bara för mig att göra ett kort i vitt o silver. Inte mycket för världen. Vit enkel slät cardstock, lite embossingfoldrar och lite bling. Thats it.





Material:
* Vit slät cardstock
* Punch Martha Stewart "grankvist"
* Nellie Snellen Embossing folder - Little stars
* Nellie Snellen Embossing folder - Christmas Candles
* ROX Stamps dies - God Jul med hjärtan
* Nellie Snellen - Embossingpulver - Silver
* Embossingdyna

Over and out
Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar