söndag 28 december 2014

Presentkort i ask

Alldeles före jul fyllde vårt äldsta barnbarn 15 år. Tänka sej, vad han har väntat på att få "fylla moppe" och precis lagom till Dagen så kom snön... typiskt!

Motivet tycker jag är lite kul, så det fick vara med trots att det är lite för stort. I nedre högra hörnet har jag placerat två halvpärlor. Det finns massor av färger och storlekar att välja mellan i butiken.

Inuti asken finns plats för ett presentkort i kreditkortsstorlek. Jag fick leta ett tag innan jag hittade en mack som hade just sådana presentkort, de flesta hade vanliga tråkiga i papper... och de passade ju inte här.

Men presentkort till moppebränsle hade jag bestämt att han skulle få!

Grattisstämpeln kommer givetvis från ROX.

Lite godis inpackat i cellofan får precis plats invid kanten i asken och därunder har jag skrivit hälsningen från mej och sambon.

Ha det gott nu i mellandagarna!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar