måndag 29 september 2014

Grattis x3

Här har jag gjort tre kort till ungdomarna på mitt jobb. Inte all världens jobb har jag lagt ner här, upplägget är detsamma och pappren ur mina rest-lådor (de är outsinliga, det har jag sagt förut! *S*).

Den jättefina runda grattisstämpeln hittar du HÄR. De små tagsen med mottagarnas namn på har jag skrivit ut med datorns hjälp.

När jag hade fotograferat och tagit med mej korten till jobbet upptäckte jag att jag glömt att limma en halvpärla nere i hörnet på det mörka kortet. Nu är det ingen fara med det, för killen som ska ha kortet fyller inte år förrän i april... så jag hinner ta med mej en pärla och limma fast den innan dess *S*

Halvpärlor hittar du HÄR!

Siffrorna är utstansade med QK Abigail grand och sen har jag bara ritat runt kanterna med vanlig, svart penna och stämplat Hurra på din födelsedag. Snabbt, enkelt men ändå ganska effektfullt.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar