onsdag 30 april 2014

Jag bygger...

Hej på Er alla! Hoppas ni njuter riktigt nu när våren fullständigt kastar sig över oss. Våren har inte hindrat mig från att skapa. Just nu är jag inne i en period där jag bygger med kraftig chipboard. Chipboarden finns endast till försäljning i den fysiska butiken - detta pga att jag inte löst frakten för den ännu. Låg fraktfrigräns och tung kartong - den matematiken går förnärvarande inte ihop, men jag jobbar på det! Jag vill gärna visa lite av de metalldekorationer som finns i butiken och har använt mig flitigt av dem. De ser inte mycket ut för världen på bilden - men blir urläckra när man målar dem och sedan t ex tar lite guldpasta på. Ikväll har jag byggt ett litet pennställ helt från grunden i chipboarden och målat med svart matt färg. Kanter och dekos är sedan dragna med lite pasta.
 

 
Material:

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare super cool Anna Lena, jeg er helt vild med den. Kunne du ikke lave produktark / beskrivelser af de flotte ting du laver?

    SvaraRadera