fredag 29 mars 2013

Busigt kort

Ett kort som jag gjort till norska scrapping.no -s tävling Kort-O-Mania. Veckans uppgift var "critters" vilket man översatte som Små søte dyr, monster, fantasi dyr eller mennesker i i dyrekostmer.

Jag hade väldiga problem med att hitta något alls i min stämpelsamling som kunde godkännas som "critter" men till sist blev det de här små filurerna, som jag stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

Tre snören och en snygg rund grattisstämpel från ROX... klart! Clean & simple, verkligen.

Färgglada papper på insidan och så några av de överblivna stämpeltrycken tillsammans med en grattisstämpel. Numera har denna stämpel en något annorlunda design, med en snygg swirl omkring sig också.

Och på baksidan min personliga raggsockastämpel, alldeles som vanligt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar