fredag 31 december 2010

Biljetthäfte!!

Igår var det min tur att bjuda på Tips och Trix i Pysseltagens blogg, men eftersom jag använde mina favoritstämplar till det projektet så tänkte jag visa vad jag skapade här oxå!!!

Jag knåpade ihop ett litet biljetthäfte :)

 En kul present att ge bort till någon pysslig kompis kanske?




Ett gulligt fågelhus i chipboard som fått lite lack och glitter oxå...





 Några pluttar med en Paper Pen för att dekorera ytterligare...






Biljetterna som fanns på pappret har jag förhöjt med lack. På den översta har jag använt Crackle Accent, på den i mitten Glossy Accent och på den nedersta Sepia Accent.






Bokstäverna  är självhäftande foambokstäver som jag blingat till med hjälp av Smooch.






En nyckel-charm i ett sidenband fick bli den sista dekorationen.


Och inuti finns de fina biljetterna som jag gjort med mina favoritstämplar!!

Det här var ett riktigt roligt projekt som jag helt klart kommer att göra om fler gånger. Man kan ju variera biljetterna i det oändliga och även göra presentkort eller små målarböcker.


Vill ni se en tutorial på hur jag gjort eller vilket material jag använt så finns det i Pysseltagens blogg.



Hoppas ni får en härlig nyårsafton så ses vi nästa år!!

Kramisar
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar