torsdag 7 oktober 2010

En mjölkförpackning till...

Idag visar jag den mjölkförpackning som jag gjorde till mässan. Det var riktigt roligt att göra och faktiskt inte så svårt heller.

Hos Pysseltagen finns en tutorial på hur jag gjort.

Härligt, fint julpapper och några dekorationer var allt som behövdes :)


Och så ett stämpelmotiv förstås!! Har har jag använt stämpeln Från oss alla... Jag tycker den är så vacker och passade så bra här.

Jag har stämplat i fimolera och efter bränningen har jag färglagt det hela med akrylfärg.


Blomster så klart!! Lite glitterlim på blommorna det är allt.


Stängningen har jag fixat med två brads och från den ena hängde jag en charm oxå.

Materialet som jag använt kommer från Pysseltagen.

Om du gör en mjölkkartong och använder Rox Stamps stämplar så får du gärna maila in foto på ditt alster hit till bloggen!

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Mjölkförpacningen är helt i min smak. Härliga färger och snyggt kombomerat. //Lena

    SvaraRadera